کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی
سرخط خبرها

دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) برگزار شد| فرصتی برای هم‌فکری و تولید محتوا

  • کد خبر: ۲۰۳۸۰۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) برگزار شد| فرصتی برای هم‌فکری و تولید محتوا
دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» با حضور ۱۵۱ سکو و ۸۰ شرکت ارائه دهنده خدمات به سکو‌های صوت و تصویر فراگیر، سکو‌های دارای مجوز از ساترا، اپراتور‌های تلفن همراه و در مصلی امام خمینی (ره) تهران امروز ۱۲ دی‌ماه به‌کار خود پایان داد.

شهرآرانیوز - حمید نیکنام یزدی؛ این نمایشگاه که دهم دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور پیمان جبلی رئیس صدا و سیما افتتاح شده بود در این ۳ روز میزبان سکو‌هایی همچون فیلم‌نت، نماوا، روبیکا آنتن، هاشور، لنز، همراه اول، تلوبیون و... بود.

باتوجه به تخصصی بودن این نمایشگاه در حوزه تولید و انتشار محتوای تصویری بازدیدکنندگان آن افرادی بودند که یا در این حوزه فعالیت داشتند و یا علاقمند به تولید محتوای تصویری در فضای مجازی و رسانه‌های برخط بودند.

معاون سردبیر یکی از رسانه‌های آنلاین اقتصادی به خبرنگار ما گفت: فضای نمایشگاه شاید مخاطب عام گسترده نداشته باشد، اما فرصت خوبیست برای همفکری و اعتلای سکو‌های انتشار محتوای تصویری.

یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نمایشگاه و فرصت آشنایی با مدیران و مسئولان سکو‌های انتشار محتوای تصویری و شبکه‌های نمایش خانگی، از اطلاع رسانی عمومی برگزاری نمایشگاه و فرصت‌های کم تعامل غرفه داران با مخاطبان گلایه کرد.

هرچند حضور غرفه‌هایی که تست گویندگی و صدا می‌گرفتند از جاذبه‌هایی بود که نظر بازدیدکنندگان را به‌خود جلب کرده بود و جزو بخش‌های پرمخاطب نمایشگاه به‌حساب می‌آمد.

پیش از این مقیسه رییس سازمان تنظیم و مقرارات رسانه‌های فراگیر درباره اهداف دومین دوره نمایشگاه گفته بود: از بین ۴۲۳ سکوی دارای مجوز از ساترا، تعدادی حائز شرایط شرکت در نمایشگاه نیستند، چون فعالیت‌شان باید از یک حدی بیشتر باشد.

اما از بین سکو‌های دارای شرایط ۱۳۵ سکو ثبت‌نام کرده اند و شاهدید که این ارقام نسبت به سال گذشته تعداد بیشتری است.

همچنین حدود ۸۰ شرکتی که به صنایع مرتبط با رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر مرتبط هستند، واحد‌های سازمان صداوسیما، مراکز استان‌ها، شرکت‌های وابسته به صداوسیما، واحد‌های مختلف ساترا و برخی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط از جمله شرکت‌کنندکان این دوره هستند.

مقیسه افزود: در کنار بازدید از غرفه‌ها رویداد‌هایی نیز برقرار می‌شود و به موضوعات دیگر نیز می‌پردازیم.

برنامه‌های جانبی رصتا شامل نشست‌های تخصصی برای همکاران ساترا و فعالان صنعت برپا می‌شود همچنین کارگاه‌های آموزشی برای مردم داریم که معمولا بین ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برپا می‌شود. با توجه به پیشرفت فزاینده اخیر هوش مصنوعی، تالار هوش مصنوعی را خواهیم داشت که در آن مسابقاتی برگزار می‌شود.

مشاهدات خبرنگار شهرآرانیوز حاکی از این است که با برگزاری مستمر این نمایشگاه، اطلاع رسانی بهتر و فعال‌تر شدن غرفه‌ها در تعامل با مخاطب عام، می‌توان در سال‌های آینده شاهد پر رونق‌تر شدن این نمایشگاه بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->